1.0.240
Οδηγός Παιγνίου Καζίνο και Live Καζίνο

Οδηγός Παιγνίου (Κανόνες και Όροι Χρήσης) για το Καζίνο και Live Καζίνο


1. Γενικοί Όροι

1.1 Τα Παιχνίδια Καζίνο προσφέρονται από την winmasters από παρόχους Καζίνο που έχουν λάβει άδεια καταλληλόλητας στην Ελλάδα.

Όλα τα στοιχήματα που τοποθετούνται στο Καζίνο τοποθετούνται αντίστοιχα στους διακομιστές των αδειοδοτημένων παρόχων, ανάλογα με το παιχνίδι στο οποίο τοποθετήθηκε το στοίχημα. Η WMI έχει λάβει άδεια από τους Παρόχους Παιχνιδιών Καζίνο να αντιπροσωπεύει, να προωθεί και να εμπορεύεται τα παιχνίδια του Καζίνο. Η WMI λαμβάνει, κατέχει και καταβάλλει χρηματικά κεφάλαια σε σχέση με Κάτοχο Λογαριασμού για σκοπούς συναλλαγών και διακανονισμών στο Καζίνο.

1.2 Η WMI αποδέχεται και αναλαμβάνει την ευθύνη για συναλλαγές που πραγματοποιούνται προς, από και/ ή το Καζίνο αποκλειστικά για κεφάλαια που εισπράττονται, κρατούνται και /ή πληρώνονται από τον WMI λογαριασμό σε συνδυασμό με την υπάρχουσα συμφωνία με τους Παρόχους Παιχνιδιών Καζίνο.

1.3 Όλα τα Παιχνίδια του Καζίνο είναι εξαιρετικά αξιόπιστα και επαληθεύονται από τις Αρχές για την αποφυγή ενδεχομένων ενεργειών υποκλοπής (hacking). Ωστόσο, τα τεχνικά κενά που δεν σχετίζονται με την εταιρεία μας ενδέχεται να δώσουν τη δυνατότητα σε συγκεκριμένους χρήστες να επωφεληθούν από αυτά. Παράτυπα κέρδη ή συμπεριφορές θα διερευνηθούν και η WMI διατηρεί το δικαίωμα να κατασχέσει οποιαδήποτε κέρδη προέρχονται από τέτοιου είδος συμπεριφορές.

1.4 Τα παιχνίδια του Καζίνο λειτουργούν με μικρή γκανιότα προς όφελος των πελατών.

1.5  Με το παρόν συμφωνείτε πως σε περίπτωση κέρδους ενός Jackpot ύψους 10.000 ευρώ ή περισσότερα σε οποιοδήποτε από τα παιχνίδια του Καζίνο στην WMI, τα κέρδη θα μπορούν να αποδοθούν όταν ο πάροχος του Παιχνιδιού Καζίνο επιβεβαιώσει το κέρδος και το αποδεχτεί.

1.6 Η WMI έχει εξασφαλίσει σε συνεργασία με τους παρόχους των παιχνιδιών Καζίνο σταθερά ή προοδευτικά αυξανόμενα σε αξία ή συνδυασμός αυτών. Δεν επιτρέπεται η από κοινού Διεξαγωγή Λειτουργίας Jackpot δύο ή περισσότερων Κατόχων Άδειας (network Jackpot). Στην περίπτωση κέρδους ενός Jackpot, ο Πελάτης θα λάβει τα κέρδη του μόλις ο πάροχος του παιχνιδιού Καζίνο μεταφέρει τα σχετικά κεφάλαια στην WMI.

1.7 Το ελάχιστο ποσό στοιχηματισμού στα παιχνίδια Καζίνο / Live Καζίνο αρχίζει από 0.01 €,ωστόσο αυτό διαφέρει ανάλογα με το είδος και τον τύπο του παιχνιδιού. Το μέγιστο ποσό στοιχηματισμού στα παιχνίδια Καζίνο RNG είναι 2.00 € ανά γύρο παιχνιδιού και ο ελάχιστος χρόνος μεταξύ των γύρων είναι ορισμένος στα 3 δευτερόλεπτα.

1.8 Η πρόσβαση σε κάποια παιχνίδια μπορεί να είναι περιορισμένη.

1.9 Η WMI δε φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε διαφορά σχετικά με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που συνοδεύουν τα παιχνίδια Καζίνο.

1.10 Οι κανόνες για κάθε παιχνίδι μπορούν να βρεθούν στην αντίστοιχη περιοχή κάθε παιχνιδιού.

1.11  Η WMI δεν είναι υπεύθυνη για κανένα διάστημα διακοπής των υπηρεσιών των παρόχων Καζίνο, διακοπές των διακομιστών, καθυστερήσεις, ή οποιασδήποτε τεχνικής ή πολιτικής αναταραχής στο παιχνίδι. Τυχόν αποζημιώσεις δίνονται κατά την απόλυτη και διακριτική ευχέρεια της εταιρείας.

1.12 Στην περίπτωση που υπάρξει δυσλειτουργία στο σύστημα του Kaz;ino, όλα τα πονταρίσματα θεωρούνται άκυρα.

1.13 Στην περίπτωση που κάποιο παιχνίδι ξεκινήσει αλλά διακοπεί εξαιτίας σφάλματος του συστήματος, η WMI θα αποζημιώσει το ποσό του στοιχήματος στο παιχνίδι, πιστώνοντας το ίδιο ποσό πίσω στον λογαριασμό του παίχτη ή, σε περίπτωση που ο λογαριασμός του παίχτη έχει κλείσει, πληρώνοντας το ποσό αυτό μέσω μίας από τις διαθέσιμες μεθόδους εξόφλησης.

1.14 Στην περίπτωση που η συμμετοχή ενός παίκτη σε ένα παιχνίδι, αφού εκείνος έχει τοποθετήσει ένα στοίχημα, διακοπεί από πτώση του συστήματος τηλεπικοινωνιών ή αδυναμία του υπολογιστικού συστήματος του παίκτη να συνεχίσει το παιχνίδι, το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί και κατά τη διαδικασία επαναλειτουργίας του συστήματος ο πελάτης μπορεί να δει το αποτέλεσμα του παιχνιδιού στην αντίστοιχη σελίδα του λογαριασμού του, και σε περίπτωση που ο πελάτης κερδίσει, το ποσό που κέρδισε θα πιστωθεί άμεσα στον λογαριασμό του.

1.15 Τα κέρδη καταβάλλονται μέχρι ένα μέγιστο ποσό. Εάν ο Πελάτης τοποθετήσει ένα στοίχημα και η πληρωμή του υπερβαίνει το μέγιστο όριο κερδών, η WMI δεν ευθύνεται για την υπέρβαση του ποσού. Σε τέτοιες περιπτώσεις η πληρωμή των κερδών θα μειωθεί ανάλογα. Αυτό ισχύει επίσης εάν η WMI δεν έχει προειδοποιήσει τον στοιχηματίζοντα για πιθανή υπέρβαση των ορίων κερδών κατά την τοποθέτηση του στοιχήματος. Ισχύουν τα ακόλουθα όρια κερδών ανά χρήστη:

*30.000€ ανά ημέρα

*40.000€ ανά εβδομάδα

*50.000€ ανά μήνα

Η WMI διατηρεί το δικαίωμα να καθορίσει διαφορετικά όρια κερδών για μεμονωμένους παίκτες.

 

2. Slots / Φρουτάκια και Jackpot Slots

Τρόπος πονταρίσματος

  • Τα Slots παιχνίδια διαθέτουν γραμμές πληρωμής. Αυτές οι γραμμές πληρωμής διαφέρουν από παιχνίδι σε παιχνίδι. Κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε μία μονάδα πονταρίσματος.
  • Κάθε Slot διαθέτει Μενού ρυθμίσεων πονταρίσματος όπου ο παίχτης μπορεί να επιλέξει τον αριθμό γραμμών πληρωμής καθώς και το ποντάρισμα ανά γραμμή πληρωμής.

Γραμμές

  • Εμφανίζει τον τρέχοντα αριθμό γραμμών πληρωμής που έχουν επιλεγεί.
  • Πατήστε το κουμπί πλην, (–) για να μειώσετε τον αριθμό των γραμμών πληρωμής που παίζονται.
  • Πατήστε το κουμπί συν, (+) για να αυξήσετε τον αριθμό των γραμμών πληρωμής που παίζονται.

Ποντάρισμα γραμμής

  • Εμφανίζει το τρέχον ποντάρισμα ανά γραμμή.
  • Πατήστε το κουμπί πλην (–), για να μειώσετε το ποντάρισμα ανά γραμμή.
  • Πατήστε το κουμπί συν (+), για να αυξήσετε το ποντάρισμα ανά γραμμή.
  • Υπάρχουν παιχνίδια που η γραμμή δεν μπορεί να διαφοροποιηθεί. Σε αυτά τα παιχνίδια μπορείτε να αλλάξετε το ποντάρισμα συνολικά ανά περιστροφή κάνοντας κλικ στα πλήκτρα “+” ή “-” στο πεδίο συνολικού πονταρίσματος.
  • Το μέγιστο συνολικό ποντάρισμα ανά περιστροφή δεν μπορεί να ξεπερνά τα 2 ευρώ σύμφωνα με τον κανονισμό παιγνίων μέσω διαδικτύου που διέπει την Ελληνική επικράτεια.

Περιστροφή

  • Πατήστε το σύμβολο περιστροφής που συνήθως σηματοδοτείται από ένα κυκλικό βέλος, για να υποβάλετε το ποντάρισμα.

Λειτουργία Αυτόματες περιστροφές

  • Η Αυτόματη περιστροφή παίζει το παιχνίδι αυτόματα για συγκεκριμένο αριθμό περιστροφών στο τρέχον ποντάρισμα γραμμής.
  • Επιλέξτε τον αριθμό των αυτόματων περιστροφών. Ορισμένα παιχνίδια επιτρέπουν την επιλογή ορίου απωλειών στις αυτόματες περιστροφές και ορίου μεμονωμένου κέρδους.
  • Αφού επιλέξετε την επιθυμητή ρύθμιση πονταρίσματος, πατήστε ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ και επιλέξτε τον αριθμό των περιστροφών που θα παιχτούν με τις τρέχουσες ρυθμίσεις πονταρίσματος.
  • Η Αυτόματη περιστροφή παίζει τον καθορισμένο αριθμό περιστροφών, έως ότου πατηθεί το κουμπί ΔΙΑΚΟΠΗ, ενεργοποιηθεί ένα μπόνους, το υπόλοιπο δεν επαρκεί για περιστροφή ή έχουν εξαντληθεί τυχόν ρυθμίσεις ορίων κερδών/απωλειών.
  • Η λειτουργία αυτόματων περιστροφών συμπεριλαμβάνει καθυστέρηση 3 δευτερολέπτων μεταξύ κάθε περιστροφής σύμφωνα με τον κανονισμό παιγνίων μέσω διαδικτύου που διέπει την Ελληνική επικράτεια.

Μπόνους παιχνίδια, Μπόνους Δωρεάν περιστροφών, Ειδικά Σύμβολα

  • Τα παιχνίδια Slots περιλαμβάνουν ειδικά σύμβολα που συχνά σχετίζονται με το θέμα του παιχνιδιού. Κάποια παραδείγματα είναι τα σύμβολα Μπαλαντέρ, Scatter, Μπόνους, Δωρεάν Περιστροφών (Free Spins) κ.α.
  • Συνδυασμοί των ειδικών συμβόλων μπορεί να ενεργοποιήσουν ειδικά μπόνους παιχνίδια, μπόνους δωρεάν περιστροφών ή/και πολλαπλασιαστές κερδών.
  • Στο Μπόνους Δωρεάν περιστροφών, παίζετε τις δωρεάν περιστροφές σε με την αξία πονταρίσματος που τις κερδίσατε.

Jackpots

  • Συγκεκριμένα παιχνίδια διαθέτουν μηχανισμούς προοδευτικού Jackpot. Τα συγκεκριμένα παιχνίδια παρακρατούν ένα ποσοστό από το ποντάρισμα των παιχτών που προστίθεται στο ποσό Jackpot. Το ποσοστό αυτό αναγράφεται στους κανόνες κάθε παιχνιδιού
  • Όλοι οι παίχτες και κάθε περιστροφή έχουν την ίδια πιθανότητα να κερδίσουν το Jackpot
  • Το μέγιστο δυνατό ποσό Jackpot είναι 500.000 ευρώ σύμφωνα με τον κανονισμό παιγνίων μέσω διαδικτύου που διέπει την Ελληνική επικράτεια.

Αναμενόμενη επιστροφή

  • Σύμφωνα με τις πρακτικές δίκαιης διεξαγωγής παιγνίων, κάθε αποτέλεσμα παιχνιδιού είναι εντελώς ανεξάρτητο.
  • Οι πιθανότητες να προκύψει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα είναι πάντα οι ίδιες. Οι πιθανότητες δεν ποικίλουν με βάση προηγούμενα αποτελέσματα, το μέγεθος του πονταρίσματος, το ύψος του υπολοίπου, την ώρα της ημέρας, την ημέρα της εβδομάδας, κ.λπ.
  • Για παράδειγμα, αν κερδίσετε το κορυφαίο έπαθλο σε κάποιο παίξιμο του παιχνιδιού, οι πιθανότητες να κερδίσετε το κορυφαίο έπαθλο στο επόμενο παίξιμο του παιχνιδιού είναι ακριβώς ίδιες. Ομοίως, οι προηγούμενες απώλειες δεν αλλάζουν τις μελλοντικές πιθανότητες.
  • Η αναμενόμενη επιστροφή αντικατοπτρίζει τη θεωρητική επιστροφή σε έναν πολύ μεγάλο αριθμό παιξιμάτων από πολλούς παίκτες/παίκτριες σε μεγάλη χρονική διάρκεια.
  • Τα αποτελέσματα για οποιονδήποτε μεμονωμένο παίκτη/παίκτρια σε ένα παίξιμο μπορεί να διαφέρουν πολύ από τον μακροπρόθεσμο μέσο όρο, είτε προς τη μία κατεύθυνση είτε προς την άλλη.
  • Κάθε Slot περιλαμβάνει αναλυτικό πίνακα πληρωμών εντός των κανόνων που είναι διαθέσιμοι ανά παιχνίδι. Η μέγιστη νίκη ανά περιστροφή είναι 70.000 ευρώ σύμφωνα με τον κανονισμό παιγνίων μέσω διαδικτύου που διέπει την Ελληνική επικράτεια.
  • Η θεωρητική επιστροφή στον παίκτη αναγράφεται εντός των κανόνων που είναι διαθέσιμοι σε κάθε παιχνίδι.

 

3. Παιχνίδια Τραπεζιού και Τραπέζια Ζωντανού Καζίνο

3.1 Blackjack / Μπλάκτζακ

Πληροφορίες παιχνιδιού:

  • Υπάρχουν πολλές παραλλαγές μπλάκτζακ με διαφορές στο που πρέπει να σταματήσει ο ντίλερ, τον αριθμό των τραπουλών και τραπουλόχαρτων που χρησιμοποιούνται κ.α.
  • Ανάλογα με την παραλλαγή γίνεται χρήση από συνήθως από Τέσσερις έως Οκτώ τράπουλες, και κάθε τράπουλα αποτελείται από συνήθως από 44 έως 52 τραπουλόχαρτα.
  • Πριν από κάθε παιχνίδι γίνεται ανακάτεμα της τράπουλας.
  • Ο ντίλερ πρέπει να τραβήξει συνήθως κάτω από 17 και να σταματήσει σε 17 και πάνω.
  • Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των χαρτιών που μπορούν να σας μοιραστούν. Ο περιορισμός επιβάλλεται μόνο με δική σας απόφαση (κάνοντας κλικ στο ‘Stand’) ή στις περιπτώσεις που το σύνολο του φύλλου έχει ξεπεράσει το 21 ή είναι ίσο με 21, καθώς και στις περιπτώσεις που διπλασιάζετε και διαχωρίζετε άσους, όπου εκεί θα σας μοιραστεί μόνο ένα χαρτί.
  • Εάν ο ντίλερ έχει 10, βαλέ, ντάμα, ρήγα ή άσο στο πρώτο του χαρτί, θα ελέγξει να δει αν έχει μπλάκτζακ πριν τραβήξετε το τρίτο σας χαρτί.

Τρόπος παιχνιδιού:

  • Επιλέξτε το ποσό που θέλετε να ποντάρετε σε κάθε φύλλο, κάνοντας κλικ στις μάρκες της αντίστοιχης ονομαστικής αξίας. Οι επιλεγμένες μάρκες θα φωτιστούν.
  • Τοποθετήστε τα πονταρίσματά σας σε οποιεσδήποτε από τις πέντε διαθέσιμες θέσεις, κάνοντας κλικ στο πεδίο ‘Bet’ της εκάστοτε θέσης. Μπορείτε να παίξετε σε οποιαδήποτε ή σε όλες τις διαθέσιμες θέσεις.
  • Μόλις ποντάρετε σε μία ή περισσότερες θέσεις, κάντε κλικ στο πλήκτρο ‘Μοίρασμα’ (Deal). Το πλήκτρο ‘Deal’ θα ενεργοποιηθεί μόνο εφόσον το ποντάρισμά σας είναι ίσο η μεγαλύτερο από το ελάχιστο απαιτούμενο ποντάρισμα.
  • Ανάλογα με τη δύναμη του φύλλου σας, μπορείτε να επιλέξετε μία από τις ακόλουθες διαθέσιμες δυνατότητες: να πάρετε ακόμα ένα χαρτί (Hit), να σταματήσετε (Stand), να διπλασιάσετε (Double), να διαχωρίσετε (Split) ή να εγκαταλείψετε (Surrender), όπως επεξηγείται στους κανόνες του παιχνιδιού.
  • Εάν ο ντίλερ έχει 10, βαλέ, ντάμα, ρήγα ή άσο στο πρώτο του χαρτί, θα ελέγξει να δει αν έχει μπλάκτζακ πριν τραβήξετε το τρίτο σας χαρτί.
  • Εάν ο ντίλερ τραβήξει άσο στο πρώτο του χαρτί, τότε σας δίνεται η δυνατότητα της ασφάλειας.
  • Μόλις είτε εσείς είτε ο ντίλερ σταματήσει ή καεί, τότε τα αποτελέσματα εμφανίζονται κάτω από τα χαρτιά του ντίλερ και κάτω από τα δικά σας.
  • Για να συνεχίσετε το παιχνίδι με το ίδιο ποντάρισμα (ή πονταρίσματα) κάντε κλικ στο πλήκτρο ‘Rebet’.
  • Εάν επιθυμείτε να καθαρίσετε το ταμπλό μετά από ένα παιχνίδι, κάντε κλικ στο ‘Clear’.

Επιλογές παιχνιδιού:

Στοπ (Stand:) Κάνοντας κλικ στο πλήκτρο ‘Stand’, το φύλλο σας θα διατηρήσει την τρέχουσα αξία του. Μπορείτε να σταματήσετε να τραβάτε χαρτιά οποιαδήποτε στιγμή αισθανθείτε ικανοποιημένοι με το φύλλο σας. Κάνετε κλικ στο ‘Stand’ και, μόλις ο ντίλερ ολοκληρώσει το φύλλο του, τότε γίνεται σύγκριση των δύο φύλλων.

Μοίρασμα (Hit): Μπορείτε να συνεχίσετε να τραβάτε χαρτιά, έως ότου σταματήσετε ή καείτε, ή φέρετε 21. Κάντε κλικ στο πλήκτρο ‘Hit’ για να σας μοιραστεί το επόμενο χαρτί.

Διπλασιασμός (Double): Αφού σας μοιραστούν τα δύο πρώτα χαρτιά, έχετε τη δυνατότητα να διπλασιάσετε (Double). Εάν επιλέξετε αυτή τη δυνατότητα, το ποσό πονταρίσματος διπλασιάζεται αυτόματα και θα σας μοιραστεί ένα χαρτί ακόμα. Αφού μοιραστεί και το χαρτί αυτό, δεν θα μοιραστεί άλλο. Ο διπλασιασμός προσφέρεται και μετά το διαχωρισμό. Εάν το υπόλοιπο του λογαριασμού σας δεν διαθέτει επαρκείς πόρους για το πρόσθετο ποντάρισμα, τότε δεν σας προσφέρεται η δυνατότητα διπλασιασμού. Σε περίπτωση που χάσετε την παρτίδα, χάνετε τόσο το αρχικό ποντάρισμα όσο και το πρόσθετο ποσό που τοποθετήθηκε κατά το διπλασιασμό.

Διαχωρισμός (Split): Εάν έχετε δύο χαρτιά ίδιας αξίας (π.χ. 2 εφτάρια, 2 δεκάρια, δύο φιγούρες κλπ.) μπορείτε να κάνετε κλικ στο πλήκτρο ‘Split’ για να διαχωρίσετε τα χαρτιά σε δύο διαφορετικές παρτίδες. Εάν επιλέξετε τη δυνατότητα αυτή, θα τοποθετηθεί αυτόματα ένα πρόσθετο ποντάρισμα, ίσο με το αρχικό σας ποντάρισμα.

Εάν το φύλλο σας πληροί τις προϋποθέσεις διαχωρισμού, αλλά το υπόλοιπό σας είναι πολύ χαμηλό για να καλύψει το πρόσθετο ποντάρισμα, τότε δεν σας δίνεται η δυνατότητα διαχωρισμού.

Μπορείτε να τραβήξετε όσα χαρτιά θέλετε για κάθε ένα από τα διαχωρισμένα φύλλα, με εξαίρεση την περίπτωση που θα διαχωρίσετε άσους και μετά θα διπλασιάσετε. Εάν διαχωρίσετε άσους, θα σας μοιραστεί μόνο ένα χαρτί για κάθε άσο. Εάν έρθει δεκάρι ή φιγούρα σε οποιονδήποτε από τους δύο άσους, τότε το φύλλο μετρά για 21 και όχι για μπλάκτζακ.

Τρόπος χρήσης της επιλογής διαχωρισμού:

  • Μόλις κάνετε κλικ στο πλήκτρο ‘Split’, τα φύλλα διαχωρίζονται σε δύο διαφορετικές παρτίδες και για κάθε μία από αυτές σας μοιράζεται ακόμα ένα χαρτί. Το φύλλο που δείχνει το βελάκι είναι η ενεργή παρτίδα.
  • Κάντε κλικ στο ‘Μοίρασμα’ (Hit), το ‘Στοπ’ (Stand) ή σε κάποια άλλη από τις διαθέσιμες επιλογές.
  • Μόλις ολοκληρωθεί η πρώτη παρτίδα, το βελάκι μετακινείται προς τη δεύτερη.
  • Το βελάκι δεν εμφανίζεται εάν η αξία του φύλλου είναι 21. Θα μετακινηθεί αυτόματα στην επόμενη παρτίδα.
  • Κάντε κλικ στο ‘Μοίρασμα’ (Hit), το ‘Στοπ’ (Stand) ή σε κάποια άλλη από τις διαθέσιμες επιλογές.

Ασφάλεια (Insurance): Η ασφάλεια σας δίνει την ευκαιρία να προστατευτείτε όταν πιστεύετε ότι ο ντίλερ έχει μπλάκτζακ. Εάν το πρώτο χαρτί του ντίλερ (ανοικτό χαρτί) είναι άσος, μπορείτε να επιλέξετε να ασφαλίσετε το φύλλο σας από τυχόν μπλάκτζακ του ντίλερ, κάνοντας κλικ στα πλήκτρα ‘Ναι’ (Yes) ή ‘Όχι’ (No) που βρίσκονται κοντά στα χαρτιά που σας έχουν μοιραστεί. Η ασφάλεια κοστίζει 50% του πονταρίσματος επιπλέον του αρχικού πονταρίσματός σας. Εάν επιλέξετε ‘Ναι”, το ποντάρισμα ασφαλείας θα προστεθεί στο αρχικό ποντάρισμα. Το σύστημα θα περιμένει μέχρι να ενεργήσετε σχετικά με την προσφερόμενη ασφάλεια.

Εάν ο ντίλερ έχει μπλάκτζακ, το ποντάρισμα ασφαλείας πληρώνει 2:1 και θα χάσετε το αρχικό ποντάρισμα. Εάν ο ντίλερ δεν έχει μπλάκτζακ, θα χάσετε το ποντάρισμα ασφαλείας και το παιχνίδι θα συνεχιστεί με το αρχικό ποσό πονταρίσματος. Εάν έχετε μπλάκτζακ, δεν θα σας προσφερθεί ασφάλεια.

Η επιλογή ασφαλείας δεν θα σας προσφερθεί όταν το φύλλο πληροί τις προϋποθέσεις για ασφάλεια, αλλά το υπόλοιπο του λογαριασμού σας δεν είναι επαρκές για να καλύψει το πρόσθετο ποντάρισμα.

Εγκατάλειψη (Surrender): Σε ορισμένα παιχνίδια μπλάκτζακ μπορείτε να επιλέξετε να σταματήσετε να παίζετε μία παρτίδα και να χάσετε το μισό από το ποντάρισμά σας εφόσον έχουν αποκαλυφθεί τα δύο πρώτα χαρτιά. Την απόφαση αυτή πρέπει να την πάρετε, προτού αποφασίσετε να διπλασιάσετε, να διαχωρίσετε ή να ζητήσετε ακόμα ένα χαρτί.

Η επιλογή εγκατάλειψης προσφέρεται αφού ο ντίλερ έχει ελέγξει να δει αν έχει μπλάκτζακ. Εάν το δεύτερο χαρτί του ντίλερ δημιουργήσει μπλάκτζακ, τότε ο ντίλερ συλλέγει το συνολικό σας ποντάρισμα και το παιχνίδι ολοκληρώνεται. Ωστόσο, εάν το δεύτερο χαρτί του ντίλερ δεν δημιουργήσει μπλάκτζακ και επιλέξετε να εγκαταλείψετε την παρτίδα, το μισό σας ποντάρισμα θα σας επιστραφεί.

Πίνακας κερδών
Είδος νίκης Περιγραφή Κέρδη
Μπλάκτζακ Το μπλάκτζακ, ή ‘φυσικό’, είναι το άθροισμα 21 που επιτυγχάνεται με τα δύο πρώτα χαρτιά σας. Ως εκ τούτου, το μπλάκτζακ αποτελείται από έναν άσο και οποιοδήποτε χαρτί με αξία 10, και με την πρόσθετη προϋπόθεση αυτά να είναι τα δύο πρώτα χαρτιά σας. Εάν διαχωρίσετε π.χ. ένα ζεύγος άσων και στη συνέχεια τραβήξετε χαρτί με αξία 10 σε έναν από τους άσους, αυτό το φύλλο δεν μετρά για μπλάκτζακ, αλλά για απλό σύνολο 21. Το μπλάκτζακ σας νικά οποιοδήποτε σύνολο του ντίλερ (συμπεριλ. ενός απλού 21 του ντίλερ) εκτός από ένα μπλάκτζακ του ντίλερ. Εάν και εσείς και ο ντίλερ έχετε μπλάκτζακ, η παρτίδα είναι ισόπαλη, άλλως ‘push’, και κανείς δεν κερδίζει ή χάνει. 1,5:1
Απλό Το σύνολό σας είναι μεγαλύτερο από αυτό του ντίλερ, αλλά μικρότερο από ή ίσο με 21. 1:1
Ισοπαλία (Push) Το σύνολό σας και εκείνο του ντίλερ είναι ίδια. Επιστροφή πονταρίσματος.
Ασφάλεια Προσφέρεται όταν ο ντίλερ έχει άσο, για να ασφαλίσετε το φύλλο σας από ενδεχόμενο μπλάκτζακ του ντίλερ. Η ασφάλεια κοστίζει 50% επιπλέον από το ποσό του αρχικού πονταρίσματος που τοποθετήσατε. Εάν ο ντίλερ φέρει μπλάκτζακ, η ασφάλεια πληρώνει 2:1. Εσείς χάνετε το αρχικό ποντάρισμα.

Εάν ο ντίλερ δε φέρει μπλάκτζακ, θα χάσετε το ποντάρισμα ασφαλείας και το παιχνίδι θα συνεχιστεί με το αρχικό ποσό πονταρίσματος.

Εγκατάλειψη Επιτρέπεται μόνο στα δύο πρώτα φύλλα. Εδώ αποφασίζετε να διακόψετε το παιχνίδι με το συγκεκριμένο φύλλο. Εάν το δεύτερο φύλλο του ντίλερ δημιουργήσει μπλάκτζακ, τότε ο ντίλερ θα συλλέξει ολόκληρο το ποντάρισμά σας.

Εάν το δεύτερο φύλλο του ντίλερ δεν δημιουργήσει μπλάκτζακ, τότε το μισό σας ποντάρισμα θα σας επιστραφεί.

Η θεωρητική επιστροφή στον παίκτη αναφέρεται στους κανόνες που είναι διαθέσιμοι σε κάθε παιχνίδι.

3.2 Ρουλέτα

Κανόνες του παιχνιδιού

Στόχος της ΡΟΥΛΕΤΑΣ είναι να μαντέψετε τον αριθμό στον οποίο θα σταματήσει η μπίλια κάνοντας ένα ή περισσότερα πονταρίσματα στον συγκεκριμένο αριθμό. Ο τροχός περιλαμβάνει υποδοχές με τους αριθμούς 1-36 καθώς και μια υποδοχή με τον αριθμό 0. Υπάρχουν παραλλαγές ρουλέτας με διαφορές στους διαθέσιμου αριθμούς όπως για παράδειγμα παραλλαγές με την προσθήκη του αριθμού 00.

Αφού λήξει ο χρόνος πονταρίσματος, η μπίλια γυρίζει μέσα στον τροχό της ρουλέτας. Τελικά, η μπίλια σταματά σε μία από τις αριθμημένες θέσεις στον τροχό. Κερδίζετε αν έχετε ποντάρει στον συγκεκριμένο αριθμό.

Τύποι πονταρίσματος

Μπορείτε να κάνετε πολλά διαφορετικά είδη πονταρίσματος στο τραπέζι της ρουλέτας. Κάθε τύπος πονταρίσματος καλύπτει ένα συγκεκριμένο εύρος αριθμών και έχει τον δικό του βαθμό απόδοσης.
Τα πονταρίσματα που πραγματοποιούνται στον αριθμημένο χώρο ή στις μεταξύ τους γραμμές ονομάζονται εσωτερικά πονταρίσματα, ενώ τα πονταρίσματα που πραγματοποιούνται στα ειδικά πλαίσια παρακάτω και στα αριστερά του τραπεζιού ονομάζονται εξωτερικά πονταρίσματα.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ:

  • Απλό – Τοποθετήστε τη μάρκα σας απευθείας πάνω σε έναν αριθμό (συμπεριλαμβάνεται το μηδέν).
  • Ζεύγος (Σπλιτ) – Τοποθετήστε τη μάρκα σας είτε στην οριζόντια είτε στην κάθετη γραμμή μεταξύ δύο αριθμών.
  • Σειρά – Τοποθετήστε τη μάρκα σας στο τέλος οποιασδήποτε σειράς αριθμών. Το ποντάρισμα σειράς καλύπτει τρεις αριθμούς.
  • Εξάδα – Τοποθετήστε τη μάρκα σας στο άκρο δύο σειρών, στο σημείο όπου διασταυρώνονται. Το ποντάρισμα εξάδας καλύπτει όλους τους αριθμούς και στις δύο σειρές, δηλαδή συνολικά έξι αριθμούς.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ:

  • Στήλη – τοποθετήστε τη μάρκα σας σε ένα από τα πλαίσια με την ένδειξη “2 προς 1”, στο άκρο της στήλης που καλύπτει και τους 12 αριθμούς σε αυτήν την στήλη. Το μηδέν δεν καλύπτεται από κανένα ποντάρισμα στήλης.
  • Δωδεκάδα – τοποθετήστε τη μάρκα σας σε ένα από τα τρία πλαίσια με τις ενδείξεις “1η 12άδα”, “2η 12άδα” ή “3η 12άδα”, για να ποντάρετε στους δώδεκα αριθμούς πάνω από αυτό.
  • Κόκκινα/ Μαύρα – τοποθετήστε τη μάρκα σας στο κόκκινο ή το μαύρο πλαίσιο, για να ποντάρετε στους 18 κόκκινους ή μαύρους αριθμούς. Το μηδέν δεν καλύπτεται από αυτά τα πονταρίσματα.
  • Μονά/Ζυγά – τοποθετήστε τη μάρκα σας σε ένα από αυτά τα πλαίσια, για να ποντάρετε στους 18 ζυγούς ή μονούς αριθμούς. Το μηδέν δεν καλύπτεται από αυτά τα πονταρίσματα.
  • 1-18/19-36 – τοποθετήστε τη μάρκα σας σε ένα από αυτά τα πλαίσια, για να ποντάρετε στους πρώτους ή τους τελευταίους 18 αριθμούς. Το μηδέν δεν καλύπτεται από αυτά τα πονταρίσματα.

Γειτονικά πονταρίσματα

Κάντε κλικ στο κουμπί ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ για να προβάλετε μια ειδική οβάλ περιοχή πονταρίσματος η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε γειτονικά και άλλα ειδικά πονταρίσματα πιο εύκολα. Κάντε ξανά κλικ στο κουμπί για να κλείσετε/να ανοίξετε ξανά αυτή τη λειτουργία.

Κάθε ποντάρισμα καλύπτει ένα διαφορετικό σύνολο αριθμών και παρέχει διαφορετικές πιθανότητες απόδοσης. Αν τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού πάνω από οποιοδήποτε γειτονικό ή ειδικό ποντάρισμα στον πίνακα racetrack, θα επισημανθούν οι περιοχές στο τραπέζι πονταρίσματος στις οποίες θα τοποθετούνταν οι μάρκες. Απλά κάντε κλικ στο ποντάρισμα, για να τοποθετήσετε αυτές τις μάρκες.

Τιέρ
Αυτό το ποντάρισμα καλύπτει ένα σύνολο δώδεκα αριθμών που περιλαμβάνουν τους αριθμούς 27, 33 και τους αριθμούς που βρίσκονται μεταξύ αυτών στην πλευρά του τροχού της ρουλέτας που βρίσκεται απέναντι από το μηδέν. Τοποθετούνται 6 μάρκες ως εξής:

  • 1 μάρκα στο ζεύγος 5/8
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 10/11
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 13/16
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 23/24
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 27/30
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 33/36

Ορφανά
Αυτό το ποντάρισμα καλύπτει ένα σύνολο οκτώ αριθμών στα δύο τμήματα του τροχού της ρουλέτας που δεν καλύπτονται από τα πονταρίσματα Βουαζέν και Τιέρ παραπάνω. Τοποθετούνται 5 μάρκες ως εξής:

  • 1 μάρκα στο 1 (απλό)
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 6/9
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 14/17
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 17/20
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 31/34

Βουαζέν
Αυτό το ποντάρισμα καλύπτει ένα σύνολο δεκαεπτά αριθμών που περιλαμβάνουν τους αριθμούς 22, 25 και τους αριθμούς που βρίσκονται μεταξύ αυτών στην πλευρά του τροχού της ρουλέτας, στην οποία βρίσκεται το μηδέν. Τοποθετούνται 9 μάρκες ως εξής:

  • 2 μάρκες στη σειρά 0/2/3
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 4/7
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 12/15
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 18/21
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 19/22
  • 2 μάρκες στη γωνία 25/26/28/29
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 32/35

Jeu Zero
Αυτό το ποντάρισμα καλύπτει το μηδέν και τους έξι αριθμούς που βρίσκονται κοντά στο μηδέν στον τροχό της ρουλέτας: 12, 35, 3, 26, 0, 32 και 15. Τοποθετούνται 4 μάρκες ως εξής:

  • 1 μάρκα στο ζεύγος 0/3
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 12/15
  • 1 μάρκα στο 26 (απλό)
  • 1 μάρκα στο ζεύγος 32/35

Ένα γειτονικό ποντάρισμα καλύπτει έναν συγκεκριμένο αριθμό καθώς και άλλους αριθμούς που βρίσκονται κοντά σε αυτόν στον τροχό της ρουλέτας. Για να κάνετε ένα γειτονικό ποντάρισμα, κάντε κλικ σε έναν συγκεκριμένο αριθμό στον πίνακα racetrack. Μια μάρκα θα τοποθετηθεί στον επιλεγμένο αριθμό και στους γειτονικούς του αριθμούς στα δεξιά και τα αριστερά. Κάντε κλικ στο κυκλικό κουμπί “-” ή “+” για να αυξήσετε ή να μειώσετε το σύνολο των γειτονικών αριθμών στα δεξιά και τα αριστερά του επιλεγμένου αριθμού.

Αριθμοί που κέρδισαν και Στατιστικά

  • Η ένδειξη ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ εμφανίζει τους πιο πρόσφατους αριθμούς που κέρδισαν.
  • Πολλά παιχνίδια μπλάκτζακ παρέχουν επιπλεον στατιστικά για τις προηγούμενα αποτελέσματα. Κάντε κλικ στο κουμπί ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ για να δείτε ένα διάγραμμα των αριθμών που κέρδισαν στις έως και 500 πιο πρόσφατες παρτίδες παιχνιδιού.

Αποδόσεις

Η απόδοση εξαρτάται από τον τύπο πονταρίσματος αλλά και την παραλλαγή του παιχνιδιού μπλάκτζακ. Η πιο συνήθης δομή αποδόσεων είναι η παρακάτω.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ

ΤΥΠΟΣ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗ
Απλό 35:1
Ζεύγος (σπλιτ) 17:1
Σειρά 11:1
Γωνία 8:1
Εξάδα 5:1

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ

ΤΥΠΟΣ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗ
Στήλη 2:1
Δωδεκάδα 2:1
Κόκκινα/Μαύρα 1:1
Μονά/Ζυγά 1:1
1-18/19-36 1:1

Σύμφωνα με τον κανόνα La Partage, σάς επιστρέφονται τα μισά από τα χρήματα που ποντάρατε σε πονταρίσματα ίσων ευκαιριών (even), όταν η μπίλια σταματήσει στο μηδέν.
Σε περίπτωση δυσλειτουργίας, ακυρώνονται όλες οι πληρωμές και το παιχνίδι.

Επιστροφή στον παίκτη

Η θεωρητική επιστροφή στον παίκτη αναφέρεται στους κανόνες που είναι διαθέσιμοι σε κάθε παιχνίδι.

Ποντάρισμα

  • Η ένδειξη ΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ δείχνει το ελάχιστο και το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό πονταρίσματος στο τραπέζι.
  • Για να συμμετάσχετε σε ένα παιχνίδι, πρέπει να έχετε επαρκή χρήματα για να καλύψετε τα πονταρίσματά σας.
  • Η ΟΘΟΝΗ ΜΑΡΚΩΝ σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε την αξία κάθε μάρκας που θέλετε να ποντάρετε.
  • Μόλις έχετε επιλέξει μια μάρκα, ποντάρετε απλά κάνοντας κλικ/πατώντας την περιοχή πονταρίσματος στο τραπέζι του παιχνιδιού με την επισήμανση “Ante” ή με το παράλληλο στοίχημα που θέλετε (εφόσον υπάρχει). Κάθε φορά που κάνετε κλικ/πατάτε την περιοχή πονταρίσματος, το ποσό του πονταρίσματος θα αυξάνεται με την αξία της επιλεγμένης μάρκας.
  • Το κουμπί ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ σάς επιτρέπει να επαναλάβετε όλα τα πονταρίσματα που κάνατε στην προηγούμενη παρτίδα.
  • Το κουμπί ΑΚΥΡΩΣΗ ακυρώνει το τελευταίο ποντάρισμα που κάνατε.

 

3.3 Baccarat

Εισαγωγή:

Το Baccarat είναι ένα παιχνίδι τράπουλας στο οποίο παίζετε ενάντια στη μπάνκα. Στόχος του παιχνιδιού είναι η πρόβλεψη του αποτελέσματος των φύλλων που μοιράζονται σε παίκτη και μπάνκα. Όλα τα χέρια έχουν αξία πόντων ίση ή μικρότερη του εννέα, ενώ θα πρέπει να θυμάστε ότι όλα τα φύλλα με αξία 10 πόντων μετρούν ως μηδέν και οι άσοι μετρούν ως ένα. Όταν η συνολική αξία των φύλλων είναι πάνω από 10, τότε αφαιρούνται 10 από τον αριθμό αυτό για να έρθει η αξία φύλλων κάτω από εννέα ή ίση με εννέα. Για να παίξετε, τοποθετείτε το ποντάρισμά σας σε ΜΠΑΝΚΑ, ΠΑΙΚΤΗ ή ΙΣΟΠΑΛΙΑ, ενώ δεν μπορείτε να ποντάρετε σε περισσότερες από μία επιλογές.

Οι κανόνες μοιράσματος διατίθενται στην ενότητα Κανόνες παρακάτω. Το νικητήριο χέρι είναι αυτό που είναι πιο κοντά στο σκορ του εννέα μετά το μοίρασμα των χεριών.

Τα φύλλα μοιράζονται και το νικητήριο χέρι πληρώνει σύμφωνα με τον πίνακα κερδών.

Πληροφορίες:

  • 6 κανονικές τράπουλες χρησιμοποιούνται με 52 φύλλα στην κάθε μία, χωρίς τζόκερ.
  • Η τράπουλα ανακατεύεται πριν από κάθε παιχνίδι
  • Όλα τα χρώματα (σπαθιά, κούπες, μπαστούνια και καρό) δεν παίζουν ρόλο.
  • Οι κανόνες παιχνιδιού και οι αποπληρωμές είναι ίδιες τόσο στην εκδοχή πραγματικών χρημάτων όσο και στην εκδοχή εικονικών χρημάτων.
  • Όλα τα φύλλα με σκορ 10, ή τα σκορ που ανέρχονται σε 10, μετρούν ως μηδέν. Για παράδειγμα, εάν μοιραστούν ένα επτά κι ένα έξι, με άθροισμα 13, θα αφαιρεθούν 10 πόντοι, καθιστώντας το σύνολο τρία.

Κανόνες:

  • Επιλέξτε το ποσό που θέλετε να ποντάρετε, κάνοντας κλικ στις μάρκες της αντίστοιχης ονομαστικής αξίας. Η επιλεγμένη μάρκα θα επισημαίνεται, θα γίνεται ρελάνς και θα έχει κάποιον δείκτη από κάτω.
  • Τοποθετήστε στοιχήματα κάνοντας κλικ σε οποιαδήποτε από τις τρεις θέσεις πονταρίσματος. Μπορείτε να παίξετε μόνο μία από τις διαθέσιμες επιλογές.
  • Το ΑΝΑΙΡΕΣΗ διαγράφει την προηγούμενη τοποθέτηση πονταρίσματος.
  • Μόλις τοποθετηθούν τα πονταρίσματα, κάντε κλικ στο πλήκτρο ΜΟΙΡΑΣΜΑ.
  • Μόλις το στοίχημά σας τοποθετηθεί και γίνει κλικ στο πλήκτρο ΜΟΙΡΑΣΜΑ, τέσσερα φύλλα θα μοιραστούν με την εξής σειρά: παίκτης, μπάνκα, παίκτης και μπάνκα.
  • Σύμφωνα με τους κανόνες μοιράσματος που αναφέρονται στη συνέχεια, ένα ακόμη φύλλο δίδεται στο χέρι του παίκτη και/ή της μπάνκας, ανεβάζοντας τον μέγιστο αριθμό καρτών που μπορούν να κληρωθούν στα 6 φύλλα.
  • Το χέρι με το πιο κοντινό σκορ στο εννέα, κερδίζει.
  • Τα φύλλα K, Q, J και 10 μετρούν ως μηδέν, ο άσος A μετρά ως ένα και τα υπόλοιπα φύλλα έχουν την αξία που αναγράφεται.
  • Όταν το σύνολο πόντων ενός παίκτη ή των φύλλων του ντίλερ αθροίζονται σε αξία άνω του 10, τα πολλαπλάσια του 10 αφαιρούνται έως ότου η αξία είναι κάτω από 10. Για παράδειγμα, εάν μοιραστούν ένα 7 και ένα 6, με άθροισμα 13, θα αφαιρεθούν 10 πόντοι, φέρνοντας το σύνολο στο 3.
  • Όταν τα πρώτα δύο φύλλα ανέρχονται σε 8 ή 9, αυτό θεωρείται ένα ‘φυσικό’ και δεν μοιράζονται άλλα φύλλα σε κανένα χέρι.
  • Εάν αναδειχθεί σε ισοπαλία, τα πονταρίσματα σε μπάνκα ή παίκτη επιστρέφονται.
  • Όλα τα νικητήρια στοιχήματα στο χέρι του παίκτη πληρώνονται με ισόποσες χρηματικές αποδόσεις.
  • Όλα τα νικητήρια στοιχήματα στο χέρι της μπάνκας πληρώνονται σε ισόποσα χρήματα με προμήθεια κάτω του 5%.
  • Όλα τα νικητήρια στοιχήματα σε ισοπαλία πληρώνονται με απόδοση από 9 έως 1.

Κανόνες μοιράσματος:

Οι κανόνες μοιράσματος αναλύονται σε δύο σκέλη: τους κανόνες που αφορούν το χέρι του παίκτη και τους κανόνες που αφορούν το χέρι της μπάνκας. Αυτοί βασίζονται στα πρώτα δύο φύλλα.

  • Εάν είτε ο παίκτης είτε η μπάνκα έχει σύνολο ύψους 8 ή 9, τότε και οι δύο σταματούν εκεί. Αυτός ο κανόνας υπερισχύει όλων των άλλων κανόνων.
  • Εάν το σύνολο του παίκτη είναι από 5 και κάτω, τότε ο παίκτης παίρνει φύλλο, διαφορετικά σταματά.
  • Εάν ο παίκτης σταματήσει, τότε η μπάνκα παίρνει φύλλο από συνολικά 5 και κάτω.
Κανόνες μοιράσματος για χέρι παίκτη
Σκορ παίκτη Απόφαση
0, 1, 2, 3, 4, 5 Τραβά φύλλο
6, 7 Σταματά
8, 9 Σταματά (φυσικό)

Εάν ο παίκτης τραβήξει τότε χρησιμοποιείται ο παρακάτω πίνακας για να καθοριστεί εάν η μπάνκα θα χτυπήσει ή θα σταματήσει:

Κανόνες μοιράσματος για χέρι μπάνκας
Χέρι μπάνκας Τραβά όταν το τρίτο φύλλο του παίκτη είναι Σταματά όταν το τρίτο φύλλο του παίκτη είναι
0, 1, 2 Τραβά πάντα φύλλο
3 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9 8
4 2, 3, 4, 5, 6, 7 0, 1, 8, 9
5 4, 5, 6, 7 0, 1, 2, 3, 8, 9
6 6, 7 0, 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9
7 Σταματά Σταματά
8,9 Σταματά (φυσικό) Σταματά (φυσικό)

Πίνακας κερδών:

Πίνακας κερδών Baccarat Classic
Είδος πονταρίσματος Αποπληρωμή
Παίκτης Ισόποσα χρήματα (1: 1)
Μπάνκα Ισόποσα χρήματα με προμήθεια κάτω από 5%
Ποντάρισμα ισοπαλίας 9 : 1

 

Η θεωρητική επιστροφή στον παίκτη αναφέρεται στους κανόνες που είναι διαθέσιμοι σε κάθε παιχνίδι.

3.4 Casino Hold’em

Κανόνες του παιχνιδιού

  • Το Casino Hold’em είναι μια παραλλαγή του δημοφιλούς παιχνιδιού πόκερ Texas Hold’em. Η διαφορά του Casino Hold’em από το Texas Hold’em έγκειται στο ότι παίζεται εναντίον του καζίνο και όχι εναντίον των άλλων παικτών.
  • Στόχος στο Casino Hold’em είναι να νικήσετε το χέρι του κρουπιέρη επιτυγχάνοντας το καλύτερο δυνατό χέρι πέντε φύλλων, που θα αποτελείται από δύο φύλλα που σας μοιράστηκαν και κάποια από τα πέντε κοινά φύλλα.
  • Σε ένα τραπέζι Casino Hold’em μπορεί να παίξει ταυτόχρονα απεριόριστος αριθμός παικτών. Κάθε παίκτης μπορεί να λάβει μόνο μία θέση στο τραπέζι.
  • Το Casino Hold’em παίζεται με μία τυπική τράπουλα 52 φύλλων (εξαιρούνται οι Τζόκερ). Με μια τράπουλα παίζεται μόνο ένα παιχνίδι και τα φύλλα ανακατεύονται μετά από κάθε γύρο.
  • Για να παίξετε ένα παιχνίδι ποντάρετε στο Ποντάρισμα Ante (αρχικό ποντάρισμα). Για ακόμα πιο συναρπαστικό παιχνίδι, μπορείτε επίσης να κάνετε ένα ποντάρισμα Μπόνους, που θα εκπληρωθεί αν στα πέντε πρώτα φύλλα μοιραστεί ένα ζευγάρι Άσων ή ένα ζευγάρι υψηλότερης αξίας.
  • Ο κρουπιέρης μοιράζει δύο ανοιχτά φύλλα σε εσάς και δύο φύλλα κλειστά μπροστά του. Στη μέση του τραπεζιού μοιράζονται τρία κοινά ανοιχτά φύλλα. Αυτά τα τρία κοινά φύλλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κοινού τόσο από εσάς όσο και από τον κρουπιέρη για το σχηματισμό του χεριού.
  • Πρέπει να αποφασίσετε αν θα κάνετε ΑΠΟΔΟΧΗ ή θα πάτε ΠΑΣΟ. Επιλέξτε ΑΠΟΔΟΧΗ, για να συνεχίσετε την παρτίδα κάνοντας ποντάρισμα, ίσο με το διπλάσιο του πονταρίσματος Ante. Επιλέξτε ΠΑΣΟ για να τερματίσετε την παρτίδα, χάνοντας το ποντάρισμα Ante. Το ποντάρισμα Μπόνους δεν επηρεάζεται από την απόφαση για ΑΠΟΔΟΧΗ/ΠΑΣΟ. Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να επιλέξετε ΑΠΟΔΟΧΗ, για να λάβετε τα κέρδη σας από το ποντάρισμα Μπόνους.
  • Όταν αποφασίσετε, ο κρουπιέρης θα μοιράσει ακόμα δύο κοινά φύλλα (που ονομάζονται “Turn” και “River”). Ο κρουπιέρης θα “ανοίξει” επίσης τα δύο αρχικά φύλλα του.
  • Για να καθοριστεί ο νικητής, σχηματίζονται τα χέρια με τα περισσότερα κέρδη και συγκρίνονται μεταξύ εσάς και του κρουπιέρη με χρήση των πέντε από τα επτά διαθέσιμα φύλλα.

Παράλληλα στοιχήματα

ΠΟΝΤΆΡΙΣΜΑ ΜΠΌΝΟΥΣ

Το ποντάρισμα Μπόνους είναι προαιρετικό και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτόνομα. Αφού τοποθετήσετε μια μάρκα στο σημείο πονταρίσματος Ante, μπορείτε να κάνετε το ποντάρισμα Μπόνους με τον ίδιο τρόπο όπως και το ποντάρισμα Ante.

Το ποντάρισμα Μπόνους αξιολογείται μόνο στο πρώτο χέρι πέντε φύλλων. Αν έχετε ένα ζευγάρι Άσων ή καλύτερο συνδυασμό και αποφασίσετε να κάνετε Αποδοχή, θα κερδίσετε το ποντάρισμα Μπόνους και θα πληρωθείτε με βάση τον πίνακα απόδοσης του Μπόνους.

Χέρια που κερδίζουν

Τα φύλλα κατατάσσονται με την εξής σειρά ξεκινώντας από το φύλλο με την υψηλότερη αξία: Άσος (μεγαλύτερο ή μικρότερο φύλλο), Ρήγας, Ντάμα, Βαλές, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 και 2.

Ένας Άσος μπορεί να είναι το φύλλο με την υψηλότερη αξία σε μια κέντα που αποτελείται από τα φύλλα A, K, Q, J, 10 ή το φύλλο με τη χαμηλότερη αξία σε μια κέντα από τα φύλλα 5, 4, 3, 2, A.

Πιθανά χέρια ξεκινώντας από το χέρι με την υψηλότερη αξία:

Το Φλος Ρουαγιάλ είναι το φλος που αποτελείται από Άσο, Ρήγα, Ντάμα, Βαλέ και το 10, τα οποία ανήκουν όλα στην ίδια φυλή.

 

Το Φλος είναι το χέρι που περιέχει πέντε συνεχόμενα φύλλα της ίδιας φυλής, όπως για παράδειγμα: Εννέα, Οχτώ, Επτά, Έξι και Πέντε, όλα κούπες.

 

Το Καρέ είναι το χέρι που περιέχει τέσσερα φύλλα της ίδιας αξίας και ένα οποιοδήποτε φύλλο. Για παράδειγμα, τέσσερις Άσοι στο χέρι σας θα αποτελούσαν ένα Καρέ. Τα καρέ από φύλλα υψηλής αξίας νικούν τα καρέ από φύλλα χαμηλότερης αξίας.

 

Το Φουλ είναι το χέρι που περιέχει τρία φύλλα της ίδιας αξίας και δύο άλλα φύλλα ίδιας αξίας μεταξύ τους, π.χ. τρεις Ρηγάδες και δύο Εξάρια. Μεταξύ των φουλ κερδίζει εκείνο του οποίου τα τρία ίδια φύλλα έχουν την υψηλότερη αξία.

 

Το Χρώμα είναι το χέρι το οποίο περιέχει πέντε φύλλα της ίδιας φυλής, τα οποία όμως δεν είναι συνεχόμενα, π.χ. πέντε φύλλα που είναι όλα σπαθιά. Δύο χρώματα συγκρίνονται μεταξύ τους σαν να ήταν χέρια με φύλλα υψηλότερης αξίας. Τα φύλλα με τη υψηλότερη αξία του κάθε χεριού συγκρίνονται μεταξύ τους, προκειμένου να καθοριστεί ο νικητής. Αν η αξία του υψηλότερου φύλλου είναι ίδια και στα δύο χέρια, τότε συγκρίνονται τα φύλλα με την αμέσως χαμηλότερη αξία και ούτω καθεξής, μέχρι να βρεθεί διαφορά.
Η Κέντα είναι το χέρι που περιέχει πέντε συνεχόμενα φύλλα που ανήκουν σε δύο τουλάχιστον διαφορετικές φυλές, π.χ. το Εννέα, το Οχτώ, το Επτά, το Έξι και το Πέντε από δύο ή περισσότερες φυλές. Δύο κέντες κατατάσσονται με σύγκριση μεταξύ των υψηλότερων φύλλων της καθεμιάς. Δύο κέντες που έχουν το ίδιο υψηλότερο φύλλο είναι ισοδύναμες, επειδή δεν χρησιμοποιούνται οι φυλές για τη διαφοροποίησή τους.

 

Τα Τρία όμοια είναι το χέρι που περιέχει τρία φύλλα της ίδιας αξίας, καθώς και δύο φύλλα που δεν έχουν την ίδια αξία με τα τρία πρώτα ή δεν έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους. Για παράδειγμα, ένας παίκτης που έχει τρεις Ρηγάδες στο χέρι του, έχει Τρία όμοια. Τα Τρία όμοια που αποτελούνται από φύλλα υψηλότερης αξίας νικούν τα Τρία όμοια από φύλλα χαμηλότερης αξίας. Αν τα δύο χέρια περιέχουν Τρία όμοια της ίδιας αξίας, τα φύλλα Kicker συγκρίνονται μεταξύ τους, για να αποτρέψουν την ισοπαλία.

 

Τα Δύο ζεύγη είναι το χέρι που περιέχει δύο φύλλα της ίδιας αξίας, δύο φύλλα άλλης αξίας (που έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους, αλλά όχι και με το πρώτο ζευγάρι), καθώς και ένα φύλλο διαφορετικής αξίας από τα δύο πρώτα ζευγάρια. Για παράδειγμα, ένα χέρι θα μπορούσε να έχει δύο Άσους και δύο Ρηγάδες. Για την κατάταξη δύο χεριών που περιέχουν δύο ζεύγη, συγκρίνονται τα ζευγάρια με την υψηλότερη αξία κάθε χεριού και το ζευγάρι με την υψηλότερη αξία μεταξύ των δύο χεριών κερδίζει. Αν η αξία μεταξύ των υψηλότερων ζευγαριών κάθε χεριού είναι ίδια, τότε συγκρίνονται τα ζευγάρια κάθε χεριού με τη χαμηλότερη αξία. Αν και τα δύο ζευγάρια των δύο χεριών έχουν την ίδια αξία, το φύλλο Kicker καθορίζει το νικητή.
Το Ένα ζεύγος είναι το χέρι που περιέχει δύο φύλλα της ίδιας αξίας (π.χ. δύο Ρηγάδες), καθώς και τρία φύλλα που δεν έχουν την ίδια αξία με τα δύο πρώτα ή δεν έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους. Το “ένα ζεύγος” είναι το χέρι με τη χαμηλότερη αξία με το οποίο μπορεί να επιτευχθεί νίκη. Τα ζεύγη υψηλότερης αξίας νικούν τα ζεύγη χαμηλότερης αξίας. Αν τα δύο χέρια έχουν το ίδιο ζεύγος, συγκρίνονται τα φύλλα Kicker με φθίνουσα σειρά, για να καθοριστεί ο νικητής.
Το Υψηλότερο φύλλο είναι ένα χέρι πόκερ με πέντε οποιαδήποτε φύλλα, το οποίο δεν πληροί καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις. Ουσιαστικά, δεν σχηματίζεται χέρι και το μόνο που έχει σημασία στο χέρι του παίκτη είναι το φύλλο του με την υψηλότερη αξία.

 

Αποτελέσματα παιχνιδιού

Ο κρουπιέρης πρέπει να έχει ένα ζευγάρι από τεσσάρια ή υψηλότερο για να προκριθεί.

Αν δεν προκριθεί ο κρουπιέρης, κερδίζετε εσείς. Το ποντάρισμα Ante πληρώνεται με βάση τον πίνακα απόδοσης, αλλά το ποντάρισμα Αποδοχής επιστρέφεται σε εσάς.

Κερδίζετε αν το χέρι του κρουπιέρη προκριθεί και είναι χαμηλότερης αξίας από το δικό σας. Το ποντάρισμα Ante πληρώνεται με βάση τον πίνακα απόδοσης και το ποντάρισμα Αποδοχής πληρώνεται με απόδοση 1:1.

Χάνετε αν το χέρι του κρουπιέρη προκριθεί και είναι υψηλότερης αξίας από το δικό σας. Χάνετε τόσο το ποντάρισμα Ante όσο και το ποντάρισμα Αποδοχής.

Αν κι εσείς και ο κρουπιέρης έχετε ακριβώς το ίδιο χέρι, υπάρχει ισοπαλία. Η ισοπαλία σημαίνει ότι κανένας δεν κερδίζει ούτε χάνει. Θα σας επιστραφεί το ποντάρισμα Ante και το ποντάρισμα Αποδοχής.

Αν κι εσείς και ο κρουπιέρης έχετε χέρια του ίδιου τύπου, κερδίζει το χέρι που έχει το φύλλο με την υψηλότερη αξία (π.χ. τρεις Ρηγάδες νικούν τρεις Ντάμες, ένα φλος από Q, J, 10, 9, 8 νικά ένα φλος από 10, 9, 8, 7, 6).

Όταν έχετε το ίδιο αποτέλεσμα με τον ντίλερ, το φύλλο με την αμέσως επόμενη υψηλότερη αξία που δεν ανήκει στο χέρι που πληρώνει, γνωστό και ως “Kicker”, καθορίζει το νικητή.

Αποδόσεις

ANTE

Χέρι Απόδοση
Φλος Ρουαγιάλ 100:1
Φλος 20:1
Καρέ 10:1
Φουλ 3:1
Χρώμα 2:1
Κέντα 1:1
Τρία όμοια 1:1
Δύο ζεύγη 1:1
Ένα ζεύγος ή χαμηλότερη βαθμολογία 1:1

ΜΠΟΝΟΥΣ

Χέρι Απόδοση
Φλος Ρουαγιάλ 100:1
Φλος 50:1
Καρέ 40:1
Φουλ 30:1
Χρώμα 20:1
Κέντα 7:1
Τρία όμοια 7:1
Δύο ζεύγη 7:1
Ζεύγος άσων 7:1

Η απόδοση για το ποντάρισμα Αποδοχής είναι 1:1.

Σε περίπτωση δυσλειτουργίας, ακυρώνονται όλες οι πληρωμές και το παιχνίδι.

Επιστροφή στον παίκτη

Η θεωρητική επιστροφή στον παίκτη αναφέρεται στους κανόνες που είναι διαθέσιμοι σε κάθε παιχνίδι.

Ποντάρισμα

  • Η ένδειξη ΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ δείχνει το ελάχιστο και το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό πονταρίσματος στο τραπέζι.
  • Για να συμμετάσχετε σε ένα παιχνίδι, πρέπει να έχετε επαρκή χρήματα για να καλύψετε τα πονταρίσματά σας. Μπορείτε να δείτε το τρέχον ΥΠΟΛΟΙΠΟ σας στην οθόνη.
  • Η ΟΘΟΝΗ ΜΑΡΚΩΝ σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε την αξία κάθε μάρκας που θέλετε να ποντάρετε. Μόνο οι μάρκες με ονομαστική αξία που μπορεί να καλυφθεί από το τρέχον υπόλοιπό σας θα είναι ενεργοποιημένες. Η οθόνη αυτή θα ανάψει και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όσο διαρκεί ο χρόνος πονταρίσματος (το φως είναι πράσινο ή κίτρινο). Όταν ο χρόνος πονταρίσματος λήξει (κόκκινο φως), η οθόνη μαρκών απενεργοποιείται και δεν μπορείτε να επιλέξετε επιπλέον μάρκες.
  • Μόλις έχετε επιλέξει μια μάρκα, ποντάρετε απλά κάνοντας κλικ/πατώντας την περιοχή πονταρίσματος στο τραπέζι του παιχνιδιού με την επισήμανση “Ante” ή με το παράλληλο στοίχημα που θέλετε (εφόσον υπάρχει). Κάθε φορά που κάνετε κλικ/πατάτε την περιοχή πονταρίσματος, το ποσό του πονταρίσματος θα αυξάνεται με την αξία της επιλεγμένης μάρκας.
  • Το κουμπί ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ σάς επιτρέπει να επαναλάβετε όλα τα πονταρίσματα που κάνατε στην προηγούμενη παρτίδα.
  • Το κουμπί ΑΚΥΡΩΣΗ ακυρώνει το τελευταίο ποντάρισμα που κάνατε.

 

Λάβετε μια απόφαση

  • Αφού μοιραστούν τα φύλλα σας, θα εμφανιστούν ο συνδυασμός φύλλων και το παράθυρο “ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ”.
  • Πρέπει να αποφασίσετε αν θα κάνετε ΑΠΟΔΟΧΗ, για να συνεχίσετε την παρτίδα ή αν θα πάτε ΠΑΣΟ, για να τερματίσετε την παρτίδα και να χάσετε τα πονταρίσματά σας.
  • Αν κάνετε κλικ/πατήσετε το κουμπί ΑΠΟΔΟΧΗ, θα συνεχίσετε το παιχνίδι και θα κάνετε ποντάρισμα Αποδοχής. Το ποντάρισμα Αποδοχής τοποθετείται αυτόματα στο σημείο πονταρίσματος Αποδοχής.
  • Αν κάνετε κλικ/πατήσετε το κουμπί ΠΑΣΟ, θα χάσετε όλα τα πονταρίσματά σας, αλλά θα εξακολουθήσετε να βλέπετε το υπόλοιπο παιχνίδι χωρίς να συμμετέχετε σε αυτό. Πρέπει να περιμένετε μέχρι την επόμενη παρτίδα για να ποντάρετε.
  • Σε συγκεκριμένα παιχνίδια όπως και στο ζωντανό καζίνο υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος στη διάθεση σας για να πάρετε την απόφασή σας. Αν παρέλθει ο χρόνος για την απόφαση και δεν έχετε κάνει ΑΠΟΔΟΧΗ ή ΠΑΣΟ, θα γίνει αυτόματα πάσο στο χέρι σας και θα χάσετε όλα τα πονταρίσματά σας. Η ένδειξη χρόνου πονταρίσματος θα εμφανίσει το μήνυμα: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΑΣΟ.

 

4. Video Poker

Υπάρχουν πολλές παραλλαγές Video Poker που συνήθως διαφέρουν ως προς τα διαθέσιμα φύλλα, τα μπαλαντέρ, καθώς και το χειρότερο φύλλο που μπορεί να κερδίσει. Στο Video Poker, στόχος είναι να φτιάξετε το καλύτερο δυνατό χέρι σε σχέση με το χειρότερο φύλλο που μπορεί να κερδίσει στον πίνακα πληρωμών.

Πιθανά χέρια ξεκινώντας από το χέρι με την υψηλότερη αξία:

Το Φλος Ρουαγιάλ είναι το φλος που αποτελείται από Άσο, Ρήγα, Ντάμα, Βαλέ και το 10, τα οποία ανήκουν όλα στην ίδια φυλή.

 

Το Φλος είναι το χέρι που περιέχει πέντε συνεχόμενα φύλλα της ίδιας φυλής, όπως για παράδειγμα: Εννέα, Οχτώ, Επτά, Έξι και Πέντε, όλα κούπες.

 

Το Καρέ είναι το χέρι που περιέχει τέσσερα φύλλα της ίδιας αξίας και ένα οποιοδήποτε φύλλο. Για παράδειγμα, τέσσερις Άσοι στο χέρι σας θα αποτελούσαν ένα Καρέ. Τα καρέ από φύλλα υψηλής αξίας νικούν τα καρέ από φύλλα χαμηλότερης αξίας.

 

Το Φουλ είναι το χέρι που περιέχει τρία φύλλα της ίδιας αξίας και δύο άλλα φύλλα ίδιας αξίας μεταξύ τους, π.χ. τρεις Ρηγάδες και δύο Εξάρια. Μεταξύ των φουλ κερδίζει εκείνο του οποίου τα τρία ίδια φύλλα έχουν την υψηλότερη αξία.

 

Το Χρώμα είναι το χέρι το οποίο περιέχει πέντε φύλλα της ίδιας φυλής, τα οποία όμως δεν είναι συνεχόμενα, π.χ. πέντε φύλλα που είναι όλα σπαθιά. Δύο χρώματα συγκρίνονται μεταξύ τους σαν να ήταν χέρια με φύλλα υψηλότερης αξίας. Τα φύλλα με τη υψηλότερη αξία του κάθε χεριού συγκρίνονται μεταξύ τους, προκειμένου να καθοριστεί ο νικητής. Αν η αξία του υψηλότερου φύλλου είναι ίδια και στα δύο χέρια, τότε συγκρίνονται τα φύλλα με την αμέσως χαμηλότερη αξία και ούτω καθεξής, μέχρι να βρεθεί διαφορά.
Η Κέντα είναι το χέρι που περιέχει πέντε συνεχόμενα φύλλα που ανήκουν σε δύο τουλάχιστον διαφορετικές φυλές, π.χ. το Εννέα, το Οχτώ, το Επτά, το Έξι και το Πέντε από δύο ή περισσότερες φυλές. Δύο κέντες κατατάσσονται με σύγκριση μεταξύ των υψηλότερων φύλλων της καθεμιάς. Δύο κέντες που έχουν το ίδιο υψηλότερο φύλλο είναι ισοδύναμες, επειδή δεν χρησιμοποιούνται οι φυλές για τη διαφοροποίησή τους.

 

Τα Τρία όμοια είναι το χέρι που περιέχει τρία φύλλα της ίδιας αξίας, καθώς και δύο φύλλα που δεν έχουν την ίδια αξία με τα τρία πρώτα ή δεν έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους. Για παράδειγμα, ένας παίκτης που έχει τρεις Ρηγάδες στο χέρι του, έχει Τρία όμοια. Τα Τρία όμοια που αποτελούνται από φύλλα υψηλότερης αξίας νικούν τα Τρία όμοια από φύλλα χαμηλότερης αξίας. Αν τα δύο χέρια περιέχουν Τρία όμοια της ίδιας αξίας, τα φύλλα Kicker συγκρίνονται μεταξύ τους, για να αποτρέψουν την ισοπαλία.

 

Τα Δύο ζεύγη είναι το χέρι που περιέχει δύο φύλλα της ίδιας αξίας, δύο φύλλα άλλης αξίας (που έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους, αλλά όχι και με το πρώτο ζευγάρι), καθώς και ένα φύλλο διαφορετικής αξίας από τα δύο πρώτα ζευγάρια. Για παράδειγμα, ένα χέρι θα μπορούσε να έχει δύο Άσους και δύο Ρηγάδες. Για την κατάταξη δύο χεριών που περιέχουν δύο ζεύγη, συγκρίνονται τα ζευγάρια με την υψηλότερη αξία κάθε χεριού και το ζευγάρι με την υψηλότερη αξία μεταξύ των δύο χεριών κερδίζει. Αν η αξία μεταξύ των υψηλότερων ζευγαριών κάθε χεριού είναι ίδια, τότε συγκρίνονται τα ζευγάρια κάθε χεριού με τη χαμηλότερη αξία. Αν και τα δύο ζευγάρια των δύο χεριών έχουν την ίδια αξία, το φύλλο Kicker καθορίζει το νικητή.
Το Ένα ζεύγος είναι το χέρι που περιέχει δύο φύλλα της ίδιας αξίας (π.χ. δύο Ρηγάδες), καθώς και τρία φύλλα που δεν έχουν την ίδια αξία με τα δύο πρώτα ή δεν έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους. Το “ένα ζεύγος” είναι το χέρι με τη χαμηλότερη αξία με το οποίο μπορεί να επιτευχθεί νίκη. Τα ζεύγη υψηλότερης αξίας νικούν τα ζεύγη χαμηλότερης αξίας. Αν τα δύο χέρια έχουν το ίδιο ζεύγος, συγκρίνονται τα φύλλα Kicker με φθίνουσα σειρά, για να καθοριστεί ο νικητής.

 

 

Σημειώσεις

  • Η σειρά των φύλλων δεν έχει σημασία.
  • Ο Άσος μπορεί να θεωρηθεί ως η χαμηλότερη κατάταξη για να ολοκληρωθεί μια κέντα (π.χ. A-2-3-4-5).
  • Ο Άσος μπορεί να θεωρηθεί ως η υψηλότερη κατάταξη για να ολοκληρωθεί μια κέντα (π.χ. 10-J-Q-K-A).
  • Για 5 όμοια απαιτείται τουλάχιστον 1 φύλλο Μπαλαντέρ στο χέρι.
  • Σε κάθε χέρι πληρώνεται μόνο το αποτέλεσμα με το μεγαλύτερο κέρδος.
  • Διαφορετικοί πίνακες πληρωμών μπορούν να έχουν διαφορετικές ελάχιστες κατατάξεις για τα έπαθλα που πληρώνονται (π.χ. το χαμηλότερο κερδοφόρο αποτέλεσμα στο Deuces Wild είναι 3 όμοια ενώ στο Jack or Better είναι οι 2 βαλέδες).

Μπαλαντέρ και Πίνακας πληρωμών

  • Ο πίνακας πληρωμών υποδεικνύει την αξία ανταμοιβής για κάθε κερδοφόρο αποτέλεσμα. Ορισμένοι πίνακες πληρωμών βασίζονται στη χρήση ενός ή περισσότερων μπαλαντέρ.
  • Στα Deuces Wild και Deuces Wild Bonus, καθένα από τα τέσσερα φύλλα με την κατάταξη “2” είναι μπαλαντέρ.
  • Στο Joker Poker, το μοναδικό φύλλο Τζόκερ που προστίθεται στην τράπουλα σε κάθε παιχνίδι είναι μπαλαντέρ.
  • Ένας συγκεκριμένος μπαλαντέρ μπορεί να αντικαταστήσει οποιοδήποτε άλλο φύλλο για να σχηματίσει το αποτέλεσμα με το μεγαλύτερο κέρδος.
  • Στα Deuces Wild και Deuces Wild Bonus, ο μπαλαντέρ μπορεί να μετρήσει ως κανονικό “2”, αν αυτό μεγιστοποιεί το αποτέλεσμα (π.χ. για το χέρι AΣπ-2Κού-3Σπ-4Σπ-5Σπ, ο μπαλαντέρ μετράει ως 2Σπ, για να σχηματιστεί κέντα φλος – το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το συγκεκριμένο χέρι).
  • Συγκεκριμένοι πίνακες πληρωμών πληρώνουν διαφορετική ανταμοιβή για Φλος ρουαγιάλ, ανάλογα αν το χέρι περιλαμβάνει μπαλαντέρ ή όχι – δείτε τους πίνακες πληρωμών για λεπτομέρειες.
  • Ένας συγκεκριμένος μπαλαντέρ στην τράπουλα έχει τις ίδιες πιθανότητες να μοιραστεί όπως κάθε άλλο φύλλο που απομένει.

Επιστροφή στον παίκτη

Η θεωρητική επιστροφή στον παίκτη αναφέρεται στους κανόνες που είναι διαθέσιμοι σε κάθε παιχνίδι.

Η αναμενόμενη αξία επιστροφής βασίζεται επίσης στις σωστές επιλογές παίκτη/παίκτριας για κάθε παιχνίδι που περιλαμβάνει στρατηγική παιχνιδιού για το βασικό παιχνίδι ή/και το παιχνίδι μπόνους.

1.0.240